استفاده از آبپاش هانتر در فضاهای سبز شهری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
استفاده از آبپاش هانتر در فضاهای سبز شهری
نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1402
بازدید : 1423
نویسنده : خبرنامه


آبپاش شکارچی اغلب به عنوان قابل اعتمادترین ابزار در زمینه آبیاری در فضای باز در نظر گرفته می شود. این ریش تراش ساخت برند معروف آمریکایی هانتر است که سبک ساخت محصولات با کارایی و کیفیت را دارد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات، قیمت و نحوه خرید این دستگاه، ادامه این مقاله را بخوانید.

مشخصات فنی سیستم اسپرینکلر هانتر

آبپاش های برند هانتر طراحی منحصر به فرد و مدرنی دارند. طرح این آبپاش در خاک پنهان شده و پس از تماس با فشار آب به زمین آمده و شروع به پاشیدن خاک می کند. این سیستم خودکار صرفه جویی در مصرف آب را تا حد زیادی افزایش می دهد. بنابراین استفاده از آبپاش های برند هانتر راهی برای حفظ محیط زیست محسوب می شود.

شعاع آبپاش این نوع آبپاش قابل تنظیم است. شما می توانید این آبپاش را با توجه به نیاز خود در شعاع کم، متوسط ​​یا زیاد قرار دهید. همچنین بدنه آبپاش هانتر به گونه ای طراحی شده است که در برابر ضربه مقاوم بوده و در هر خاکی قابل نصب می باشد.

انواع سمپاش هانتر

همانطور که در قسمت قبل گفته شد سمپاش برند هانتر قابلیت سمپاشی از جت کوچک تا بزرگ را دارد. طبقه بندی این آبپاش نیز بر این اساس است. به این معنی که برخی از مدل ها برای جت پاشش کوچک، برخی برای پاشش متوسط ​​و برخی برای جت پاشش بزرگ طراحی شده اند. در زیر انواع اسپرینکلر برند هانتر را به صورت جداگانه بررسی می کنیم:

سمپاش با شعاع کم شکارچی

این اسپرینکلر هانتر برای استفاده در فضاهای کوچک طراحی شده است. آبپاش های شعاع کوچک قابلیت پاشش آب تا شعاع 5 را دارند. بنابراین می توان اتاق های کوچک را با این آبپاش به صورت یکپارچه و یکنواخت آبیاری کرد. نام مدل این اسپرینکلر Hunter Ps Ultra می باشد و قابلیت تعویض نازل را دارد. همچنین می توانید اسپری آب این مدل را به 10 یا 15 متر تغییر دهید.

اسپری شعاع متوسط ​​هانتر

همانطور که از نام این آبپاش حدس می زنید، برای استفاده در فضاهایی که نه کوچک هستند و نه بزرگ طراحی شده است. این مدل شبیه به سایر اسپرینکلرهای هانتر شروع می شود. یعنی با شروع فشار آب زیاد می شود و خیس شدن شروع می شود و به محض قطع فشار آب در زمین فرو می رود. آبپاش هانتر PGP با قابلیت پاشش آب تا عمق 16 متری می تواند فضای سبز شما را به راحتی آبیاری کند.

آبپاش شعاع بزرگ شکارچی

نام این مدل آبپاش برند هانتر I-90 بوده و قابلیت آبیاری فضایی به شعاع 30 سانتی متر را دارد. این نوع اسپری نسبت به سایر اسپری ها قوی تر است. به همین دلیل بهترین راه برای آبیاری فضاهای سبز مانند پارک ها، چمن ها، زمین های بازی و غیره در نظر گرفته می شود. یک سمپاش شعاع بزرگ نسبت به مدل های دیگر قدرتمندتر است. این نوع آبپاش در دو مدل تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

قیمت اسپرینکلر شکارچی

در قسمت قبل، انواع مختلف اسپرینکلر هانتر را بر اساس سطح آنها بررسی کردیم. همانطور که خواندید، برند هانتر انواع مختلفی از آبپاش ها را ارائه می دهد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. بر اساس این واقعیت می توان گفت که قیمت این آبپاش ها متفاوت است. اگر به دنبال خرید آبپاش برند هانتر هستید، ابتدا باید مشخص کنید که کدام مدل به بهترین وجه نیاز شما را برآورده می کند. سپس می توانید به راحتی با یک نمایندگی معتبر تماس بگیرید تا از قیمت آبپاش مورد نظر خود مطلع شوید.

سمپاش Kauptu Hunter

آبپاش هانتر با کیفیت ترین آبپاش های موجود در بازار هستند. این آبپاش ها به دلیل دارا بودن بدنه مقاوم و پایدار در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند به همین دلیل اکثر افرادی که قصد خرید آبپاش را دارند برند هانتر را ترجیح می دهند.اگر قصد خرید آن را دارید. توصیه می کنیم قبل از خرید موارد زیر را فراموش نکنید:

به فضای مورد نیاز گوش دهید

آبپاش مناسب را با توجه به اندازه زمین انتخاب کنید

قیمت اسپرینکلر را از فروشگاه های معتبر بخواهید

بهترین انتخاب فروشگاه حیوانات خانگی

چرا سمپاش هانتر بخریم؟ https://rdiet.ir/%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b6%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c/

این برند در تولید محصولات خود از بالاترین کیفیت و خلاقیت استفاده کرده است. با خرید این آبپاش علاوه بر رفع نیازهای خود به بهترین شکل ممکن به صرفه جویی در مصرف آب و در نهایت حفظ محیط زیست کمک می کنید.

در نهایت مهم ترین ویژگی های سمپاش هانتر را که شما را به خرید آن وادار می کند فهرست کرده ایم:

طولانی تر از سایر آبپاش های موجود در بازار

مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی

تعمیر و نگهداری ساده به لطف طراحی مدرن

با کنترلرهای ساده (کنترل کننده های خارجی، مسکونی، تجاری سبک و تجاری)

میزان خرابی بسیار پایین در مقایسه با اسپرینکلرهای برندهای دیگر

قیمت آن نسبت به سایر سمپاش های موجود در بازار بسیار بهتر است

پس می توانید نتیجه بگیرید که در بازرگانی نیرو آب یک پمپ مدرن و همه کاره با عمر طولانی و با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: